čtvrtek 1. prosince 2016

Sprej na vlasy Gliss Kur winter repair

Krásný den všem,

sprej na vlasy gliss kur winter repair

dnes mám pro vás tip na vychytávku na zimní období, kdy naše vlasy trpí neustálými změnami teplot. Venku je pod nulou a uvnitř je vytopeno. Vlasy těmito změnami nehorázně trpí, mráz jim dává zabrat a teplo je vysušuje. Vlasy jsou potom suché, lomivé a poškozené. Ochranu přes těmito změnami teplot slibuje sprej do vlasů od Gliss Kur a to konkrétně Winter Repair. Narazila jsem na něj úplnou náhodou, když jsem procházela drogerií DM, když v tom mi vstoupil přímo do cesty. Neodolala jsem a hned jsem si jeden pořídila. 
sprej na vlasy gliss kur winter repair

Dalším lákadlem je hezky zdobený obal, který je zároveň velmi jemný. Sprej příjemně voní, vlasy jdou po něm lehce rozčesat. Ve stejné sadě vyrábí i masku na vlasy a myslím, že i šampóny. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář :)