úterý 20. září 2016

Zlatá kosmetika Grace Cole

Ahojky,

dneska mi není moc dobře, bolí mě hlava, ale i přesto jsem řekla, že už konečně musím napsat nějaký ten článek a i přesto že mi není dobře, tak je dnes ideální den na psaní. Protože mám konečně trošku času a můžu se rozepsat. Takže mám pro vás opravdu po dlouhé době článek o kosmetice, která mi přibyla ve sbírce. A to tato zlatá taštička, která obsahuje houbičku na mytí, sprchový gel a tělový krém. Taštička má praktické zapínání na zip, jediné co bych jí vytkla jsou třpytky, které jsou pak všude, strašně pouští a myslím, že časem bude úplně "holá". Velikostně patří mezi střední taštičky, když do ní dáte všechny tři věci, zbývá z ní ještě místo. Takže jí můžete použít třeba na cesty a přidat do ní ještě kartáček, pastu a podobně. Uvnitř je taštička světle žlutá a vyrobená z klasického materiálu, co je u kosmetických taštiček běžný.


Krém i sprchový gel jsou o objemu 100 ml, takže to není nic moc velkého, ale bohatě to stačí. Já jsme ráda, protože ráda měním vůně. Oba dva produkty mají zlatá víčka. Tělový krém je ve zlatém obalu s krémovými nápisy a sprchový gel je naopak, má smetanový obal a zlaté nápisy. Tato odlišnost mi přijde praktická, aspoň je nepopletete. Co beru jako plus, tak že tato kosmetika netestuje na zvířatech. Vůně je velmi příjemná, je lehká a ovocná - nektarinka a grapefruit. 


Houbička na mytí je v krémové barvě a má ozdobné poutko s nápisem značky. Vypadá, že mi mohla i nějakou dobu vydržet, zná se mi pevná, což oceňuji vzhledem k tomu, že minulá houbička je mi hned během prvního mytí celá rozmotala a to jsem na ní skoro ani nesáhla. :D Tak uvidíme, jak to dopadne s touto.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář :)