pondělí 13. června 2016

Recept: Kuřecí & cizrna

Krásný den všem,


dnes mám pro vás další recept. V posledních dnech, kdy jsem doma, protože už mám školu za sebou. Díky bohu! Tak se věnuji jídlu. Tím ale nemyslím, že bych se od rána do večera cpala a cpala. :D Myslím to tak, že se chci zaměřit abych jedla zdravější jídla. Dříve pro mě zelenina byla nemyslitelná, ale dnes už se v mém jídelníčku objevuje stále častěji a stále zkouším pro mě nové a nové druhy. (které pro vás mohou být běžné :D) Dnes mám pro vás recept na kuřecí maso, to mám totiž nejraději. Je to opravdu rychlovka.

Potřebujeme:

  • kuřecí maso
  • čínské zelí
  • cizrna
  • pepř, sůl
  • grilovací koření

Postup:

Kuřecí maso si nakrájíme na malé kousky, dáme na pánev a necháme ho opéct. Přidáme pepř a sůl. Mezitím si nakrájíme čínské zelí na drobno. Zelí přidáme k masu a přidáme i cizrnu (já použila již uvařenou, která se prodává v plechovce). Protože takto by to bylo celkem bez chuti, tak jsem ještě použila grilovací koření dle chuti. Podlila trochou vody, nechala povařit pod pokličkou. Nakonec jsem pokličku sundala a nechala vodu odpařit. Směs se si dala s těstovinami. 

Dobrou chuť!


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář :)