pátek 3. června 2016

olejíček na nehty Oriflame

Zdravím,

dnešní článek bude věnován kosmetice a to konkrétně pečujícímu olejíčku na nehty a jeho okolí. Olejíček jsem zakoupila v katalogu Oriflame ve slevě, vyšel mě asi na 70,- (už si to přesně nepamatuji, pouze tipuji). Normální cena je asi kolem 150,-, což bych si normálně nekoupila. 


Olejíček jsem okamžitě, jak mi přišel vyzkoušela. Nanesla jsem ho pouze na okolí nehtu (tam kde se mi nejvíce dělají záděry) a na zbytek nehtu jsem ho rozetřela pomocí prstu a lehce vmasírovala. Olejíček má stejný štěteček jako lak na nehty. Objem je 8 ml. Olejíček používám nepravidelně, ale rozhodně po použití jsou nehty i okolí vláčnější. Záděry mi zmizely. Takže já jsem s ním moc spokojená.


Používáte olejíček na nehty? Od jaké značky?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář :)