pondělí 6. června 2016

Lesk na rty Essence

Krásný den přeji,

dnes mám pro vás další článek o kosmetice, která mi přibyla do sbírky. Konkrétně lesk na rty od Essence ve třešňové barvě. Zakoupila jsme ho ve slevě za 49,- Jinak bych si takto výrazný odstín nekoupila. Moc se v nich necítím, ale řekla jsem si, že to risknu. :D 


Doma jsem ho hned ozkoušela. Moje první reakce, ujde to. První reakce mamky, ježiš to je hrozný. :D Takže to bylo opravdu povzbudivé. No tak jsme si řekla, že teda mezi lidi ho nosit nebudu. :D Jen při nějakých příležitostech, kdy se bude hodit. Jinak ho vypotřebuji doma a v klídku. 


Lesk krásně voní jako třešně, tuto vůni mám moc ráda. Aplikátor je částečně měkký a částečně tvrdý, někomu to nemusí vyhovovat, ale já jsme s ním spokojená, lesk se mi sním aplikuje velmi dobře. Barvička je velmi intenzivní, i když nanesete jen malé množství. Když nanesete více vrstev jsou rty až skoro krvavě rudé. Že by rty po nanesení vypadaly větší to říct nemůžu.


Líbí se vám výrazné lesky na rty?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář :)