pátek 27. května 2016

Měsíc kardia je za mnou

Krásný pátek!

Dnes je to přesně měsíc, co jsem do svého cvičebního plánu zařadilo a kardio. Zkoušela jsem to už několikrát, ale nikdy jsem u toho nevydržela dlouho. Vydržela jsme tak týden, dva a pak to zase vzdala. Proto jsem na sebe nesmírně pyšná, že jsme zvládla celý měsíc. A ještě víc za to, že se jedná o běh. Nebo spíš rychlo chůzi na páse, ale i tak. Je to u mě velký pokrok. 


Na začátku jsme si změřila míry. Hlavně tedy stehna a zadek, ty jsou u mě problémové. A jsem u nich nejvíc zvědavá na změnu. O zbytek mi tak nejde. Na rukou pokroky vidím díky fotkám. Ale na stehnech, tam se na fotce nějaký ten centimetr ztratí. To už by jich muselo být víc, aby to šlo vidět. A proto abych zůstala motivována, tak jsem se právě změřila. Vydržela jsem celý měsíc se neměřit, abych nebyla z toho smutná a na konci byla překvapená. Stehno jsme si změřila hned na třech místech - nad kolenem, uprostřed a nahoře. 

Snažila jsem se zařadit kardio aspoň 2x týdně, někdy až 5x. Podle toho jak mi to vyšlo. První týden jsem začala na 15 minutách a každý týden navýšila o 5 minut, takže poslední týden jsem byla na 30 minutách. Někdy to bylo vážně náročný, vydržet celou dobu, ale řekla jsem si, že už tam skoro jsem, že to přeci nevzdám. Pociťuji na sobě, že se mi pomalu zlepšuje kondice. Další měsíc chci u běhu (rychlé chůze) zůstat, ale nechci dále navyšovat, ale chci zlepšovat spíše rychlost běhu. Jak to ještě přesně nevím, ale mám na to víkend, abych to domyslela a vy se to příští měsíc dovíte.



No a na závěr vám řeknu, jak jsem dopadla s měřením. 
Stehno nad kolenem: - 1 cm
Stehno uprostřed: - 1,5 cm
Stehno nahoře: stejné
Boky: stejné
Pas: -0,5 cm

Myslím si, že na to, že to byla pouze rychlá chůze, tak to celkem jde. Jsem zvědavá, jak to půjde dál.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář :)