pondělí 14. března 2016

DIY: kobereček z bambulí

Zdravím a přeji krásný den,


dnes mám pro vás další návod. Tentokrát na kobereček z bambulí. Budete potřebovat různé barvy vlny (jaké se vám líbí), kus látky nebo kanavu, čtvrtku, nůžky.

diy kobereček z bambulí

Jak na bambule?

  • nejprve si odmotáme kousek vlny
  • vystřihneme si ze čtvrtky dva kruhy, velikost je na vás, čím menší, tím menší bude i bambule
  • kruhy přiložíme k sobě
  • kruhy začneme obmotávat vlnou
  • až budeme mít kruh dostatečně obmotán, tak je rozstřihneme uprostřed (tam kde se kruhy od sebe dělí)
  • ustřihneme si malý kousek vlny, který použijeme pro svázání rozstřihané vlny
  • pořádně utáhneme
  • kruhy sundáme
  • bambule je hotová
jak udělat bambuli

Až budeme mít bambule různých barev a třeba i velikostí hotové, tak můžeme začít s tvorbou koberečku. Počet závisí na velikosti koberečku. Ale počítejte s tím, že to nějakou dobu zabere než uděláte všechny bambule. Mně to trvalo poměrně dlouho, protože jsem neměla výdrž (ani chuť) dělat je všechny najednou. Takže jsem vždy udělala pár bambulí a další den zase pár. Můžu vám říct, že jsem si oddychla, když jsme koberec dodělala. 

návod na kobereček z bambulí


Bambule jsem přidělávala na kanavu, která měla větší oka, takže nebyl problém bambulky jednoduše přivázat. Pokud kanavu nemáte a používáte třeba látku, tak bambule k látce přišijte. Rozložení bambulí je jen a jen na vás. Já mám pro vás pár ukázek, které jsem zkoušela než jsem bambule přidělala. 

návod na kobereček z bambulí

diy návod na kobereček z bambulí

diy návod na kobereček z bambulí

No ale nakonec jsme skončila u úplně jiné varianty a to u "chaosu". A přidala ještě jednu barvu.

diy návod na kobereček z bambulí


Jaké barvy byste zvolili vy?

4 komentáře:

  1. to vyzerá super, dala by som iné farby, ale inak skvelý nápad! :) len neviem či by som mala tolko trpezlivosti :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář :)