sobota 30. ledna 2016

Recept: jablečná růže

Ahojky,

dnes mám pro vás první recept. Tento blog sice není zaměřen na vaření, ale řekla jsem si, že se o něj musím s vámi podělit a dát vám pr rad, díky kterým si ušetříte pár kiksů. :D Tento recept je sladký a narazila jsem na něj na internetu jako videorecept. Vypadal jednoduše a výsledek mě opravdu zaujal. Tak jsem si řekla, že zase takové nemehlo nejsem a zkusím ho.

jablečná růže recept

Potřebujeme:

  • jablka
  • listové těsto
  • ovocnou marmeládu
  • skořici
  • citronovou šťávu

Postup:

  1. jablko rozpůlíme, vyndáme jadérka
  2. nakrájíme na tenké plátky
  3. připravíme si misku s vodou, do které vymačkáme citrón
  4. do této šťávy ponoříme jablka a dáme je na 3 minuty do mikrovlnné trouby
  5. jablka ze šťávy vyndáme a necháme vychladnout!
  6. mezitím si připravíme listové těsto
  7. vyválíme ho a nakrájíme na proužky cca 5 cm
  8. naši oblíbenou marmeládu smícháme s troškou vody a potřeme jí proužky těsta
  9. na okraje těsta poskládáme půlměsíčky jablka
  10.  posypeme skořicí
  11. plátek těsta přehneme a smotáme
  12. vložíme do košíčků na muffiny
  13. dáme péct
Už jste jablečné růže zkoušeli? Jak vám chutnaly?

2 komentáře:

  1. Vypadá to krásně :) já jsem ráda, že zvládnu palačinky, takže to asi nevyzkouším :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. také jsem si říkala, že to znovu jen tak hned dělat nebudu :D

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář :)