pondělí 18. ledna 2016

Miss Sporty mini-me eye liner

Ahojky,
dneska mám pro vás článek o mechanické tužce od Miss Sporty. Tuto značku jsem si poměrně oblíbila. Mají množství produktů za příznivé ceny, což jako student oceňuji. Sháněla jsem nějakou mechanickou tužku, jelikož jsem si ji moc oblíbila a už jsem ji bohužel spotřebovala. Předtím jsme měla tužku od Rimmel. A byla jsem s ní velmi spokojená.

Tužka od Miss Sporty je asi o polovinu levnější než od Rimmel. Tužka od Miss sporty je kratší než ostatní mechanické tužky. Ale dobře se s ní manipuluje. Krásně se nanáší a drží skoro celý den. Nerozmazává se. Takže jsme s ní velmi spokojená.



Používáte mechanické tužky na oči? Jakou máte značku?

6 komentářů:

  1. Pěkná recenze :) já používám od Maybelline a je fajn :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mne tá mini veľmi nesadla, maže sa už po 2 hodinách. Ja používam Astor a tá vydrží dlhšie. :)
    Pozývam teba a tvoje čitateľky na môj blog:http: www.rebelliouslily.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co člověk, to jiný názor. :) Od Astoru jsem neměla, také na ní kouknu.

      Vymazat
  3. Já jsem jich vyzkoušela už hodně a zatím nejvíc mi asi vyhovují od Sephory, ale po téhle se určitě juknu, děkuji za tip. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já dříve používala klasické, ale pak jsem si moc oblíbila tyto mechanické. :)

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář :)