pátek 15. ledna 2016

1 T-shirt - 3 outfit

Dnes mám pro vás článek z oblasti módy. Je to zase něco jiného, tak doufám, že vás to třeba i zaujme. Článek bude zaměřen na to, jak zkombinovat jeden kousek na více způsobů. V dnešním článku vám ukáži jak zkombinovat bílé tílko s obrázkem vlka ve třech různých outfitech.

Outfit číslo 1

V první kombinaci jsem k bílému tričku zvolila tmavě šedé džíny, které mají na bocích ozdobné zipy. A k tomu jsem přidala šedý žíhaný kardigan. Model bych ještě doplnila nějakou kabelkou v černé barvě.

ootd

Outfit číslo 2

Druhá kombinace je vhodná do teplejších dnů. Skládá se z kraťasů do pasu, které končí těsně pod zadečkem. Doplněno o červenou kostkovanou košili, kterou si můžete zavázat v pase nebo ji mít klasicky oblečenou. Tílko bych zastrčila do kraťasů a lehce povytáhla. 

letní móda oootd

Outfit číslo 3

Poslední model je laděn spíše do elegantního stylu. K tílku jsem zvolila šedou žíhanou kolovou sukni do pase, která je vzadu zapínací na zip. Tílko bych také zastrčila do sukně. Pro chladnější dny jsem přidala černé sáčko se zdobením. 

elegantní móda ootd

Jaký outfit se vám líbí nejvíc? Chcete více těchto článků?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář :)